Skip to main content
+30 25210 22888
Αρχική
1 ΕΠΑ.Λ.
Το σχολείο μας
Το 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας
Εγκαταστάσεις
Επικοινωνία
Λειτουργία σχολείου
Εσωτερικός Κανονισμός
Πρόγραμμα Μαθημάτων
Συνάντηση με Γονείς
Μνημόνια Ενεργειών
Διαχείριση Σεισμικού Κινδύνου
Καν. Λειτ. - Πολιτικής Άμυνας
Διαχείριση Εκτάκτων Αναγκών
Αξιολόγηση 1ου ΕΠΑΛ Δράμας
Εσ. Αξιολόγηση 2020-21
Συλ. Προγραματισμός 2021-22
Έκθεση Εσ. Αξιολόγησης 2021-22
Συλ. Προγραματισμός 2022-23
Έκθεση Εσ. Αξιολόγησης 2022-23
Εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί
Πρόγραμμα διδασκαλίας
Πρόγραμμα εφημεριών
Μαθητές
15μελές Μαθητικό Συμβούλιο
Μαθητικές Κοινότητες
Γονείς
Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 1ου ΕΠΑ.Λ.
Νομοθεσία - Ίδρυση Συλ. Γονέων & Κηδεμόνων
Εξετάσεις
Ενδοσχολικές
Πανελλαδικές 2023
Ανακοινώσεις
Δράσεις
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Erasmus +
Erasmus+ 2021-2023
Erasmus+ 2020-2022
Erasmus + 2016 - 2018
etwinning
Career Clubs
Hidden in Nature
Route to 2030
Regions & Cultures
G.Ʃ.ℕ. 4ℤ (Geometric@l Ʃducation ℕetwork for ℤ)
Global Goals in Business
Uniqueness in heritages - UNESCO
Μαθητεία
Μαθητεία
Ανακινώσεις για τη Μαθητεία
ΜΝΑΕ
Λίγα λόγια για την ΜΝΑΕ
ΜΝΑΕ 2022-2023
ΜΝΑΕ 2021-2022
ΜΝΑΕ 2020-2021
ΜΝΑΕ 2019-2020
ΜΝΑΕ 2018-2019
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Πλατφόρμα e-me
Πλατφόρμα e-class
+ 30 25210 22888
Imprint
Privacy Policy
25210 22888
Αρχική
1 ΕΠΑ.Λ.
Το σχολείο μας
Το 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας
Εγκαταστάσεις
Επικοινωνία
Λειτουργία Σχολείου
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 1ου ΕΠΑ.Λ.
Πρόγραμμα Μαθημάτων
Πρόγραμμα συνάντησης - ενημέρωσης γονέων
Μνημόνια Ενεργειών
Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου
Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας από πλευράς Πολιτικής Άμυνας
Εσωτερικός Κανονισμός & Μνημόνιο Ενεργειών Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών
Αξιολόγηση 1
ου
ΕΠΑ.Λ.
Εσωτερ. αξιολόγηση 2020-21
Συλλογικός Προγραμματισμός 2021-2022
Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2021-2022
Συλλ. Προγρ/σμός 2022-2023
Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022-2023
Εκπαιδευτικοί
Πρόγραμμα διδασκαλίας
Πρόγραμμα εφημεριών
Μαθητές
15μελές μαθητικό συμβούλιο
Σχ. Έτους 2022-2023
Μαθητικές Κοινότητες
Νομοθεσία
Γονείς
Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 1ου ΕΠΑ.Λ.
Νομοθεσία - Ίδρυση Συλ. Γονέων & Κηδεμόνων
Εξετάσεις
Ενδοσχολικές
Πανελλαδικές 2023
Ανακοινώσεις
Δράσεις
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Erasmus+
Erasmus+ 2021-2023
Creative Vibs
Erasmus + 2018-2020 (OMG)
Open Minded Generation
Erasmus + 2016 - 2018
No Early School Leaving by Sports, Musical, Theatrical, Artistic Activities
eTwinning
Career Clubs
Hidden in Nature
Route to 2030
Regions & Cultures
G.Ʃ.ℕ. 4ℤ
Global Goals in Business
Uniqueness in heritages - UNESCO
Μαθητεία
Ανακοινώσεις για την Μαθητεία
Τελευταία Νέα της Μαθητείας
Πρόσκληση Υποβολής Αιτήσεων Μαθητευομένων για συμμετοχή στο Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας - Περιόδου 2022-2023
Προσωρινοί πίνακες κατάταξης- Τάξη Μαθητείας 2021-22
Οριστικός πίνακας κατάταξης- Τάξη Μαθητείας 2020-21
Προσωρινοί πίνακες κατάταξης- Τάξη Μαθητείας 2020-21
ΜΝΑΕ
MNAE 2018-2019
ΜΝΑΕ 2019-2020
ΜΝΑΕ 2020-2021
ΜΝΑΕ 2021-2022
ΜΝΑΕ 2022-2023
Εξαέ
Πλατφόρμα e-me
Πλατφόρμα e-class
Route to 2030
International Day for the elimination of Violence against Women
November 25th: Elimination of violence against women
3rd December International day of people with disabilities
December 10th: Human Rights
March 8th:International women's day
March 21st: International Day for the Elimination of Racial Discrimination
April 22nd: Earth Day
Teen Talks on Gender Equality SDG5 between
Italy and Greece
COVID 19 in Greece
SDG 5 - Gender Equality activities
Women in Leadership
Gender Equality
Questionnaire on Gender Equality
SDG 11-Sustainable cities and communities
Sustainable Development
Sustainable Cities and Communities
Sustainable Cities and Communities
Questionnaire on Sustainable cities and communities
Ecological footprint vs
Biocapacity
Quiz puzzle Sustainable Cities and Corona Virus
Sustainable cities and communities
Sustainable Cities
The Impact of COVID 19 and Sustainable Develoment Goals
Sensitization Campaign Agenda 2030
Instagram posts
Instagram stories
Tik tok
Website
Magazine
YouTube
Dissemination of our project Route to 2030 in our school's website by Salis Anastasios
Route to 2030