Δράση_1
Δράση_2
Δράση_3
Δράση_4
Δράση_5
Δράση_6
Δράση_7
Δράση_8
Δράση_9
Δράση_10
Δράση_11
Δράση_12
Δράση_13
Δράση_14
Δράση_16
Δράση_17
Δράση_18
Δράση_19
Δράση_2: Η ενημέρωση οδηγεί στο ΕΠΑ.Λ.
...
Δράση_19 Εγκατάσταση μουσικού κουδουνιού
Δράση_1
Δράση_2
Δράση_3
Δράση_4
Δράση_5
Δράση_6
Δράση_7
Δράση_8
Δράση_9
Δράση_10
Δράση_11
Δράση_12
Δράση_13
Δράση_14
Δράση_16
Δράση_17
Δράση_18
Δράση_19
Δράση_19: Εγκατάσταση μουσικού...
Δράση_18 Το 1ο ΕΠΑ.Λ. Δημιουργεί_2020
Δράση_1
Δράση_2
Δράση_3
Δράση_4
Δράση_5
Δράση_6
Δράση_7
Δράση_8
Δράση_9
Δράση_10
Δράση_11
Δράση_12
Δράση_13
Δράση_14
Δράση_16
Δράση_17
Δράση_18
Δράση_19
Δράση18: Το 1ο ΕΠΑ.Λ. Δημιουργεί_2020...
Δράση_17 Θετικά πρότυπα- Role models από το χώρο του αθλητισμού
Δράση_1
Δράση_2
Δράση_3
Δράση_4
Δράση_5
Δράση_6
Δράση_7
Δράση_8
Δράση_9
Δράση_10
Δράση_11
Δράση_12
Δράση_13
Δράση_14
Δράση_16
Δράση_17
Δράση_18
Δράση_19
Δράση_19: Θετικά πρότυπα- Role models από...
Δράση_16 Η γωνιά του μαθητή
Δράση_1
Δράση_2
Δράση_3
Δράση_4
Δράση_5
Δράση_6
Δράση_7
Δράση_8
Δράση_9
Δράση_10
Δράση_11
Δράση_12
Δράση_13
Δράση_14
Δράση_16
Δράση_17
Δράση_18
Δράση_19
Δράση_16: Η γωνιά του μαθητή
Ζωγραφική...
Δράση_14 Ψηφιακή χαρτογράφηση της οδικής σήμανσης των σχολικών μονάδων της Δράμας με χρήση GIS, Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών. Αποτύπωση των διαβάσεων και της σήμανσης γύρω από τις σχολικές μονάδες του Δ. Δράμας με την χρήση GIS
Δράση_1
Δράση_2
Δράση_3
Δράση_4
Δράση_5
Δράση_6
Δράση_7
Δράση_8
Δράση_9
Δράση_10
Δράση_11
Δράση_12
Δράση_13
Δράση_14
Δράση_16
Δράση_17
Δράση_18
Δράση_19
Δράση_14: Ψηφιακή χαρτογράφηση της οδικής...
Δράση_13 Ψηφιακή αποτύπωση ηλιακού ωρολογίου
Δράση_1
Δράση_2
Δράση_3
Δράση_4
Δράση_5
Δράση_6
Δράση_7
Δράση_8
Δράση_9
Δράση_10
Δράση_11
Δράση_12
Δράση_13
Δράση_14
Δράση_16
Δράση_17
Δράση_18
Δράση_19
Δράση_13: Ψηφιακή αποτύπωση ηλιακού...
Δράση_12 Παράλληλα Εργαστήρια Φυσικής
Δράση_1
Δράση_2
Δράση_3
Δράση_4
Δράση_5
Δράση_6
Δράση_7
Δράση_8
Δράση_9
Δράση_10
Δράση_11
Δράση_12
Δράση_13
Δράση_14
Δράση_16
Δράση_17
Δράση_18
Δράση_19
Δράση_12: Παράλληλα Εργαστήρια Φυσικής...